Kata penulis

Kata Penulis
Blog ini bertujuan untuk mengasah bakat menulis saya dan dapat mengkongsikan kepada yang lain untuk sama-sama menilai cerita,olahan cerita,bahasa,menambah ilmu pengetahuan dan lain-lain.Ulasan-ulasan anda amat
saya harapkan,ulasan-ulasan yang membina amat saya hargai!


Novel:(Isteriku Seorang Doktor? dan Kucing Rumah) Sila tinggalkan ulasan anda!

Jumaat, 4 Februari 2011

Cari

Sekejap lagi,saya dan kakak nak pergi jusco,kakak pergi shopping dan saya pergi Popular/Mph nak cari bahan yang lebih dekat saya punya Novel Fiksyen saya ini.saya akan buat Novel dalam 13 atau 15 siri di blog saya supaya ia dapat dibaca oleh anda dan dapat menilai hasil kerja saya ini. Mungkin masa pulang nanti saya akan buat Novel Fiksyen yang mengisahkan tentang Kucing yang selalu berlagak dan sombong,nanti anda akan mengetahui lebih lanjut tentang Novel ini di blog saya. Idea ini diinpirasikan oleh kucing saya sendiri. Novel ini yang saya akan tulis di blog saya ini tidak ada mengena dengan Novel masih dalam kajian ini,kiranya DUA Novel saya akan buat.:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan