Kata penulis

Kata Penulis
Blog ini bertujuan untuk mengasah bakat menulis saya dan dapat mengkongsikan kepada yang lain untuk sama-sama menilai cerita,olahan cerita,bahasa,menambah ilmu pengetahuan dan lain-lain.Ulasan-ulasan anda amat
saya harapkan,ulasan-ulasan yang membina amat saya hargai!


Novel:(Isteriku Seorang Doktor? dan Kucing Rumah) Sila tinggalkan ulasan anda!

Khamis, 3 Februari 2011

Bahan

Asslammulaikum,saya tengah mencari bahan untuk membuat Novel Fiksyen yang sangat menarik.
jadi bahan2 ini memang senang nak dicari,semalam baru dapat bahan baru tapi belum beli lagi, sebab kumpul duit.Bukan sebab tidak ada duit tapi semua duit tu sudah simpan di Bank,so tengah kumpul ini dan akan beli bahan itu secepat yang mungkin.Apa-apa pun Novel Fiksyen ini akan saya siapkan, sebab saya suka menulis tentang cerita2 mengenai inpirasi kepada semua orang.itu saja setakat ini


Tiada ulasan:

Catat Ulasan